This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

همکاری بین متا و مایکروسافت

همکاری جدید بین متا ومایکروسافت

همکاری جدید بین متا و مایکروسافت، ساخت هدست واقعیت مجازی  با نسخه محدود برای طرفداران ایکس باکس را تایید می‌کند.به عنوان بخشی از این همکاری، مایکروسافت روی یک هدست واقعیت مجازی “نسخه محدود” کار می‌کند که سیستم عامل جدید Meta Horizon را از شرکت متا اجرا می‌کند. این تلاش مشترک، متا و مایکروسافت را برای ساخت یک دستگاه Meta Quest با الهام از ایکس‌باکس تشویق می کند .

همکاری جدید بین متا ومایکروسافت

 

توسعه ابزارها و دستگاه‌های VR  توسط مایکروسافت

واقعیت مجازی چیزی است که مایکروسافت هنوز به طور کامل آن را نپذیرفته است. در حالی که رقبایی مانند سونی با قدرت وارد عرصه فناوری VR شده‌اند. طرفداران ایکس‌باکس سال‌ها است که خواستار توسعه ابزارها و دستگاه‌های VR توسط مایکروسافت هستند تا روی کنسول ایکس‌باکس قابل استفاده باشند. اگرچه این خواسته‌ها تا حد زیادی توسط این شرکت نادیده گرفته می‌شد، همکاری جدید بین مایکروسافت و متا به این معنی است که طرفداران ممکن است به زودی دستگاه‌های VR مخصوص ایکس‌باکس را داشته باشند.

همانطور که توسط متا اعلام شد، یک دستگاه Meta Quest جدید “با الهام از ایکس‌باکس” در حال حاضر در دست ساخت است. مایکروسافت تنها شرکتی نیست که بخشی از این ابتکار جدید است. متا اعلام کرد که ASUS و Lenovo نیز از اولین تولیدکنندگانی هستند که می‌توانند دستگاه‌هایی برای سیستم عامل جدید Meta Horizon تولید کنند و از فناوری واقعیت افزوده که قبلا توسط متا برای Meta Quest استفاده می‌شد، بهره می‌برد و آن را برای سایر تولیدکنندگان در دسترس قرار می‌دهد. این دومین همکاری بزرگ بین متا و مایکروسافت است، زیرا این دو شرکت قبلاً برای راه‌اندازی سرویس بازی ابری ایکس‌باکس روی Meta Quest با هم همکاری کرده‌اند.

 معرفی هدست VR جدید متا  برای ایکس‌باکس

مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیرعامل متا، جزئیات بیشتری را در مورد این سرمایه‌گذاری مشترک جدید در اینستاگرام اعلام کرد. او تأیید کرد که هدست جدید شامل یک کنترلر ایکس‌باکس و همچنین اشتراک ایکس‌باکس گیم پس خواهد بود. این همکاری جدید نقطه عطفی برای مایکروسافت است، زیرا این شرکت سرانجام شروع به ادغام فناوری واقعیت مجازی در دستگاه‌ها و سیستم‌های خود کرده است. متا قبلاً توانایی انجام بازی روی یک صفحه نمایش مجازی بزرگ را به عنوان یک ویژگی کلیدی برای Meta Quest برجسته کرده بود، و به احتمال زیاد این ویژگی همچنان بر روی این دستگاه جدید تمرکز خواهد داشت. هرچند انتظار می‌رود هدست جدید “نسخه محدود”  عملکردهای بیشتری را برای گیمرهای ایکس‌باکس ارائه دهد.

همکاری جدید بین متا ومایکروسافت

اظهارات شرکت متا

جزئیات مربوط به این پروژه جدید کم است. اما هر دو شرکت متا و مایکروسافت برای عرضه این محصول کاملاً جدید به مصرف‌کنندگان بسیار هیجان‌زده هستند. “ایکس‌باکس و متا سال گذشته با هم همکاری کردند تا Xbox Cloud Gaming را به Meta Quest بیاورند و به کاربران امکان دهند بازی‌های Xbox را روی یک صفحه نمایش مجازی دو بعدی بزرگ در VR بازی کنند. اکنون ما دوباره برای ایجاد یک Meta Quest نسخه محدود با الهام از ایکس‌باکس با هم کار می‌کنیم.”

طبق گفته‌ی شرکت متا Meta Quest در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و نسخه‌های جدید و بهبود یافته آن در طی چند سال گذشته منتشر گردید. مایکروسافت در گذشته با واقعیت افزوده و مجازی کار کرده است، و کنسول Kinect را برای ایکس‌باکس در سال ۲۰۱۰ عرضه کرد. کنسول Kinect با الهام از کنسول Wii شرکت نینتندو ساخته شده بود. با یک استثنای بزرگ. Kinect برای ایکس‌باکس به هیچ کنترلر حسگر حرکتی نیاز نداشت، زیرا مایکروسافت این دستگاه را طوری توسعه داده بود که فقط نیاز به حرکت دست و بدن گیمرها داشته باشد.

 

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

بازنشر خبر
سبد خرید