This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

بازی استارفیلد گلد شد

انتشار بازی استارفیلد

استارفیلد به مرحله گلد شدن رسید

منظور از گلد شدن این هست که بازی تکمیل و آماده بارگذاری بر روی استور و دیسک می‌باشد.
Bethesda اعلام کرد که کاربران ایکس باکس در تاریخ ۱۷ آگوست و کاربران استیم در تاریخ ۳۰ آگوست قادر به دریافت فایل‌های پریلود نسخه دیجیتال می‌باشند.
محیط بازی استارفیلد فضای خارج از زمین است کاربران با قرار گرفتن در فضایی با سیاره‌های متعدد و ستاره‌ها قادر به ماجراجویی و اکتشاف در سراسر جهان هستی می‌باشند.

کُلیّت بازی

خط زمانی بازی در قرن ۲۴ اتفاق می‌افتد داستان بازی در مورد اختلاف بین دو جناح اصلی که تنش زیادی بین آنها وجود دارد جدا از دو جناح اصلی گروهی از اتحادهای کوچکتر شامل دزدان دریایی یا فضایی اجساد و گروهک‌های مذهبی در بازی وجود دارند استارفیلد از ۲۰۰ هزار خط دیالوگ تشکیل شده اجرای این دیالوگ‌ها بستگی به سرعت عمل گیمر دارد.
بتستا اعلام کرد که بیش از هزار سیاره در استارفیلد وجود دارد که کاربران می‌توانند به آنها سفر و در رابطه با آنها تحقیق و تفحص کنند این موضوع نشان می‌دهد که یکی از مهم‌ترین اهداف بازی استارفیلد پرورش حس ماجراجویی مخاطب و امکان اکتشاف در این بازی است.

در این بازی کاربران می‌توانند کارکتر و سفینه شخصی سازی شده خودشونو بسازند و همچنین توانایی ساختن اسلحه‌های مختلف و انتخاب مهارت‌های دلخواه را دارند این بازی بزرگ‌ترین عنوان ساخته شده در ژانر اپن ورد رول پلی گیم توسط بتستا می‌باشد.

تاریخ انتشار این بازی

این بازی قرار بود در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ انتشار شود اما به تعویق افتاد و با توجه به ویدیو تازه منتشر شده از سوی کمپانی بتستا استار فریز قرار است در ۶ سپتامبر عرضه شود.

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

3 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

سبد خرید