This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

اختراع جدید سونی

سونی اختراع حالت Auto-Play Mode را ثبت کرده است

سونی، یکی از توسعه دهندگان اصلی در عرصه بازی‌های ویدیویی، به تازگی فناوری جدیدی را ثبت کرده است که می‌تواند به حالت بازی خودکار در عناوین پلی‌استیشن منجر شود. این قابلیت بالقوه به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بخش‌های خاصی از بازی را به صورت خودکار رد کنند. این ثبت اختراع همزمان با شایعات مربوط به عرضه پلی‌استیشن پرو در اواخر سال جاری مطرح شده است. این موضوع نشان می‌دهد که سونی در تلاش است تا نحوه تجربه بازی‌ها را به شکل قابل توجهی متحول کند.

اختراع جدید سونی

نحوه شبیه‌سازی سبک بازی

این فناوری جدیدهوش مصنوعی  برای دور زدن بخش‌های تکراری یا خسته‌کننده بازی استفاده می‌ شود. بر اساس این اختراع، حالت خودکار بازی از یک مدل هوش مصنوعی برای یادگیری نحوه شبیه‌سازی سبک بازی استفاده می‌کند. این مدل اطلاعات خود را از سرویس‌های ابری مانند PlayStation Network به دست می‌آورد.

پیاده‌سازی این فناوری جدید

این ثبت اختراع چندین ایده برای پیاده‌سازی این فناوری جدید ارائه می‌دهد. برای مثال، هوش مصنوعی می‌تواند پس از یادگیری از چند بخش تکراری، سبک بازی خاص یک گیمر را تقلید کند. همچنین، این قابلیت می‌تواند در بخش‌های که نیازمند تکرار مداوم است کاربرد داشته باشد و به بازیکن امکان دهد تا پیش از شروع این بخش‌ها، حالت خودکار بازی را فعال کند. بازیکن می‌تواند هر لحظه کنترل بازی را دوباره به دست گیرد یا پس از تکمیل بخش توسط هوش مصنوعی، اعلان دریافت کند.

اختراع جدید سونی

اختراعی مرتبط با یک کنسول دستی پلی‌استیشن

در حال حاضر، مشخص نیست که این فناوری بر روی کدام کنسول‌ها قابل اجرا خواهد بود. علاوه برps5 فعلی و پلی‌استیشن پرو شایعه‌شده، سونی اخیراً اختراعی مرتبط با یک کنسول دستی پلی‌استیشن نیز ثبت کرده است. بنابراین، باید منتظر ماند و دید که آیا این قابلیت بالقوه به واقعیت تبدیل می‌شود و برای دیگر کنسول‌ها در دسترس خواهد بود؟ لازم به ذکر است که این تنها ثبت اختراع مرتبط با هوش مصنوعی نیست که سونی اخیراً به ثبت رسانده است. در ماه مارس، این شرکت اختراع دیگری را نیز ثبت کرد که می‌تواند نحوه واکنش استریم‌های ویدیویی بازی به بازخورد بینندگان را بهبود بخشد.

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

بازنشر خبر
سبد خرید