This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

دوباره سازی بازی Max Payne 1 & 2

بازسازی Max Payne 1 & 2

 Max Payne 1 & 2  Remake رسماً وارد مرحله بازسازی شد. این خبر از طریق به‌روزرسانی استودیو Remedy در مورد پروژه های در حال توسعه آن ها اعلام شد. طبق این گزارش، ساخت کامل بازسازی مکس پین در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد، یعنی احتمالاً بین الان تا پایان ماه ژوئن. این چند ماه پس از ورود این پروژه به “مرحله آمادگی تولید” است که نشان می دهد توسعه با سرعت خوبی پیش می رود.

بازسازی Max Payne 1 & 2

جدیدترین گزارش مالی خود از شرکت Remedy

شرکت Remedy این خبر را در جدیدترین گزارش مالی خود تأیید کرد که همچنین پیشرفت های انجام شده روی دو بازی از مجموعه Control را نشان می دهد. بازی Codename Condor که در مرحله پیشرفته تری قرار دارد، وارد تولید کامل شده است. این یک بازی سرویس زنده است که در دنیای Control اتفاق می افتد. بنابراین با چیزی که طرفداران نسخه اصلی انتظار دارند کمی متفاوت است. با این حال، دنباله مستقیم Control با عنوان ساده Control 2 نیز در حال توسعه است و به زودی وارد مرحله آمادگی تولید می شود.

خبرهای خوب برای طرفداران Alan Wake

برای طرفداران Alan Wake نیز خبرهای خوبی وجود دارد. Remedy همچنین اشاره می کند که همچنان روی محتوای قابل دانلود برای “گسترش” Alan Wake 2 کار می کند. هیچ اشاره ای به دنباله دیگری نشده است. اما با توجه به فاصله زمانی بین دو بازی اول، این اصلاً جای تعجب ندارد. از سوی دیگر، به نظر می رسد Codename Kestrel از همه عقب تر است، زیرا هنوز در مرحله مفهوم قرار دارد. این قابل انتظار بود، زیرا تنها به تازگی اعلام شده که از یک بازی رایگان به یک بازی پریمیوم تغییر می کند، به این معنی که احتمالاً بخش زیادی از آنچه تاکنون برای این پروژه انجام شده است باید تغییر کند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا Remedy در سال جاری چیز دیگری در مورد Codename Kestrel فاش می کند یا خیر. با این حال، با ورود دو پروژه به مرحله تولید کامل، استودیو Remedy مطمئناً دستش پر است. می توانیم انتظار داشته باشیم قبل از هر چیز دیگری، جزئیات بیشتری در مورد مکس پین، Condor و محتوای قابل دانلود Alan Wake 2 منتشر شود.

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

بازنشر خبر
سبد خرید