This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

قیمت ۱۵۰ دلاری بازی GTA VI

شایعه‌ای جدید در اینترنت پخش شده که قیمت جی تی ای ۶ را ۱۵۰ دلار اعلام کرده استکه بیش از دو برابر قیمت اکثر بازی‌های مدرن می‌باشد.
طرفداران که بیش از ۱۰ سال منتظر این عنوان بوده‌اند باعث می‌شوند زمانی که این بازی بالاخره در فروشگاه به عرضه برسه اگر پرفروش‌ترین بازی تاریخ صنعت گیمینگ نشود یکی از پرفروش‌ترین‌ها قرار بگیرد.

جی تی ای V یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ بود و احتمالاً جی تی ای ۶ از آن هم موفق‌تر شود، انتظار طرفداران این فرنچایز برای جی تی ای ۶ به قدری طاقت فرسا بوده که در مراسم گیمزکام ۲۰۲۳ یک طرفدار در نقش جیمی جامپ ظاهر شد و به روی صحنه پرید و با شعار ما جی تی ای ۶ را می‌خواهیم اعتراض خود را به راک استار اعلام کرد.

بازی‌های جی تی ای در گذشته با فراوانی بیشتری عرضه می‌شدند اما بیش از ۱۰ سال از عرضه جی تی ای ۵ می‌گذرد؛ راک استار دائماً سعی بر این داشته تا با به روزرسانی پیاپی و عرضه مجدد جی تی ای ۵ و Grand Theft Auto Triology بر روی پلتفرم‌های نسل جدید  برای خود زمان بخرد اما صبر هواداران در حال به پایان رسیدن است و بسیاری هنوز بی‌صبرانه در انتظار این عنوان هستند.

هنوز مشخص نیست که طرفداران GTA چه زمانی فرصت بازی کردن عنوان جدید را خواهند داشت، اما شایعه جدید درباره قیمت ۱۵۰ دلاری این عنوان باعث عصبانیت طرفداران شده است.
این شایعه از یک گزارش از طرف سایت NicheGamer نشئت گرفته است که همچنین مدعی است بودجه ساخت جی تی ای ۶ بین یک و نیم تا دو بیلیون دلار می‌باشد.
هیچ یک از این اطلاعات توسط راک استار یا TakeTwo تایید نشده است. از TakeTwo بعید است که جی تی ای ۶ را با قیمت بالا عرضه کند گرچه که ممکن است نسخه‌هایی ویژه از بازی جی تی ای ۶ عرضه شود که قیمت‌های ۱۵۰ دلاری یا بیشتر داشته باشند.

حداقل تا زمانی که اطلاعات رسمی از راک استار منتشر نشود طرفداران نباید با شایعهِ قیمت احتمالی جی تی ای ۶ بیش از حد نگران شوند.
شایعاتی دیگر نیز خبر از عرضه بازی در سال ۲۰۲۴ می‌دهد اما تا خبر موثق از سازندگان باید منتظر ماند. همچنین شایعات دیگری مبنی بر حضور Joe Rogan در رادیو جی تی ای ۶ و امکان انتقال واحد پولی بازی به دنیای واقعی وجود دارد؛ یعنی بازیکنان می‌توانند پول‌هایی که در دنیای مجازی به دست می‌آورند را تبدیل به ارزهای معتبر دنیا بکنند.
این امر باعث شده تا دنیا به بازی جی تی ای همچون یک شغل در دنیای واقعی نگاه کند و اگر این شایعه درست باشد یک انقلاب عظیم در صنعت گیم و متاورس صورت می‌گیرد.

 

تریلر بازی GTA VI در این خبر

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

3 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

سبد خرید