This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

احتمال وجود کاراکتر پنهان در مورتال کامبت ۱

احتمال وجود شخصیت پنهان در بازی مورتال کامبت ۱

بعضی از طرفداران بازی Mortal Kombat 1 بر این باورند که یک شخصیت مخفی یا پنهان در بازی وجود دارد .

بعضی از طرفداران Mortal Kombat 1  فکر می‌کنند که یک شخصیت پنهان در بازی وجود دارد ، اما دیگران فکر می‌کنند که به احتمال زیاد اشتباهی از اطلاعات منتشر شده در صفحه انتخاب کارکتر به وجود آمده است.

عرضه رسمی بازی Mortal Kombat 1 بسیار نزدیک است اما این موضوع باعث جلوگیری از نشر نسخه‌های کپی زود هنگام بازی در اینترنت نشده است.

لو رفتن اطلاعات بازی Mortal Kombat 1 باعث لو رفتن تمام شخصیت‌های بازی بوده و این امر باعث گیج شدن هواداران در مورد فضای خالی بیست و چهارم در صفحه انتخاب شخصیت شده است.

نشت اطلاعات یا اطلاعات فاش شده مربوط به کارکترهای بازی تایید کرده است که تمام قهرمان‌های بازی با حساب کردن Shang Tsung که با پیش خرید بازی به عنوان پاداش به کارکترها اضافه می‌شود به عدد ۲۳ قهرمان می‌رسد.(بدون در نظر گرفتن جنگجویان Kameo) .

این امر باعث شک کردن کاربران به جایگاه خالی کارکتر بیست و چهارم شده است.

خیلی‌ها بر این باورند که این جایگاه خالی برای محتوای قابل دانلود(DLC) حفظ شده است. 1 Mortal Kombat با استفاده از ست Kombat 1 خود شخصیت‌های اضافی را با حضور شخصیت‌های مهم میهمان در کنار شخصیت‌های Iconic از بازی‌های Mortal Kombat گذشته ارائه می دهد.

افرادی که امیدوارند یک شخصیت مخفی بیست و چهارم در Mortal Kombat ۱ وجود داشته باشد فکر می‌کنند که این شخصیت در یک پچ از روزهای اول به بازی اضافه می‌شود یا اینکه افرادی که نسخه زود هنگام بازی را دارند،هنوز قادر به باز کردن آن نشدند. در مورد هویت این شخصیت پنهان گمان‌هایی وجود دارد اما یک تئوری محبوب‌تر از بقیه بیان شده که ممکن است این شخصیت Sonya باشد نسخه جدید از شخصیت Kronika در Mortal Kombat 11 یا شخصیتی باشد که نقش غول مرحله آخر بازی را ایفا می‌کند.

خوشبختانه طرفداران Mortal Kombat1 مدت زیادی را منتظر نخواهند بود تا حقیقت درباره شخصیت پنهان بیست و چهارم روشن شود زیرا عرضه رسمی و اولیه این عنوان در روزهای آتی صورت می‌گیرد یا انجام می‌شود.

حتی اگر مورتال کمبت ۱ شخصیت مخفی بیست و چهارم نداشته باشد همچنان بعد از عرضه بازی شخصیت‌های جدیدی به بازی اضافه خواهند شد.

باندل Kombat 1 این عنوان از پیش تعیین شده است و خبرهایی از باندل Kombat 2 به گوش می‌رسد.

حمایت از این بازی بسیار و بیشتر از عنوان قبلی Mortal Kombat 11 بوده و بیشتر علاقمندان به بازی سبک مبارزه بی‌صبرانه منتظر انتشار این بازی هستند.

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

2 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

سبد خرید