This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

تریلر GTA VI (جی تی ای 6)

لیک شدن رونمایی از GTA VI

یک حساب حذف شده در توییتر تریلر رسمی رونمایی از GTA 6 را زودتر از زمان برنامه‌ریزی شده، لو داد. راکستار پس از افشای آنلاین، تریلر رسمی GTA 6 را یک روز زودتر از موعد به اشتراک گذاشت. این تریلر یک دقیقه و سی و یک ثانیه‌ای میلیاردها بار در روزها و هفته‌های آینده تماشا خواهد شد. بسیاری از مقالات و ویدیوها درباره‌اش نوشته و ساخته خواهند شد و حقایق عجیب و دور از انتظاری از آن استخراج خواهد شد . تریلر مورد انتظار GTA 6 در روز دوشنبه به بیرون درز کرد و پس از آن حساب کاربری توییتر که برای اولین بار آن را به اشتراک گذاشت، به حالت تعلیق درآمد. و کمتر از یک ساعت پس از انتشار این افشاگری، Rockstar تریلر کامل را در کانال رسمی یوتیوب خود منتشر کرده است.

محتوای تریلر GTA 6

تریلر نشان میدهد که GTA 6 قرار است در سال 2025 منتشر شود و اکنون می‌دانیم که عنوان رسمی آن صرفاً Grand Theft Auto VI است. تریلر GTA 6 تأیید می‌کند که Rockstar ما را به خیابان‌های پررونق و سواحل زیبای Vice City (میامی )، محیط الهام گرفته از GTA Vice City بازمی‌گرداند. همچنین ما را به اولین قهرمان زن این سری معرفی می‌کند که رابطه‌ای به سبک بانی و کلاید با پارتنر مردش دارد، آنها با هم با قایق موتوری، موتورسیکلت و ماشین اسپرت در شهر پرسه می‌زنند و انواع جنایت‌ها را مرتکب می‌شوند. این تریلر انواع محیط های مختلف را به نمایش می گذارد، از جمله سواحل شلوغ Vice City، تالاب های اطراف، بزرگراه ها، کلوپ های شبانه، مکان های تفریحی ، استخرهای پر از تمساح و البته زندان. طبیعتاً، با توجه به اینکه آخرین بازی این سری 10 سال پیش منتشر شد، این بهترین GTA است که تا به حال ساخته شده است .

شبکه اجتماعی مختص GTA

همچنین حضور پررنگ رسانه های اجتماعی در تریلر وجود دارد که یک محیط مدرن را تأیید می کند و به وضوح برای جمعیتی از بازیکنانی جذاب است که احتمالاً در طول صفحه های بارگذاری در حال تماشای ویدیو در TikTok یا اینستاگرام هستند. همانطور که در بالا ذکر شد، تأیید شده است که این بازی در سال 2025 برای PS5 و Xbox Series X|S منتشر خواهد شد. بیانیه مطبوعاتی هیچ اشاره ای به نسخه PC نمی کند؛ این امکان وجود دارد که مانند GTA V، این نسخه بعداً عرضه شود.

 

بازبینی صحنه به صحنه از تریلر رونمایی GTA 6:

  • جهان جدیدGTA دنیایی ظریف و خشن ‌تری را نشان می‌دهد.
  • با معرفی قهرمان داستان لوسیا آشنا می شویم.
  • پس از چند نمای بیرونی کوتاه از زندان ، با زندانی لوسیا ملاقات می کنیم. لوسیا در لباس‌های زندانش توسط یک مقام زندان مورد بازجویی قرار می‌گیرد: «می‌دانی چرا اینجا هستی؟». او در پاسخ می گوید: “حدس می زنم بدشانسی”. این قهرمان داستان ماست: تقدیرش را جرم و جنایت تعیین کرده و با صراحتی خشن درباره‌اش صحبت می‌کند.
  • تریلر رونمایی GTA 6 داستان متفاوتی را روایت می‌کند. دیگر نیازی به تاکید بر پیشرفت تکنولوژی موتور یا گرافیک در سال 2023 نیست: این یک بازی ویدیویی مدرن موفق است. این اساساً یک تریلر فیلم است.
  • در حالتی که دوربین بر روی یک ساحل شهری پر از حرکت قرار دارد، تصویری از شهر وایس سیتی ظاهر می‌شود. که بنا به اعلام رسمی شرکت Rockstar در ایالت لئونیدا واقع شده است.
  • اصلی‌ترین نگرانی طرفداران اینه که آیا تمامی این برج‌های آپارتمانی که در تریلر مشاهده میشود قابل کاوش هستند؟ اما امکان مشخص کردن این مسئله وجود ندارد.
  • وجود قایق‌های هوایی تأیید شده است!
  • پس از نمایی که از آسمان شهر وایس سیتی مشاهده کردیم، تصاویری از یک قایق هوایی در حال حرکت در یک منطقه از زمین‌های مرطوب و زمین‌های آبی را می‌بینیم. قایق‌های بادی “معمولاً برای ، ماهیگیری با کمان، شکار و گردش در طبیعت” استفاده می‌شوند.
  • صحنه ساحلی ، نژاد جدید سگ و هلیکوپتر آبی خاکی را نشان می دهد.
  • صحنه ساحلی پر جنب و جوش دارای قایق های موتوری، یک کامیون یوتیلیتی با تریلر متصل ، یک هلیکوپتر که می تواند روی آب فرود بیاید، که به طور رسمی به عنوان هلیکوپتر آبی خاکی شناخته می شود. این صحنه همچنین نژادهای جدید سگ را تأیید می کند آن چیز کوچک شبیه موش در بین هفت نژاد سگی که در GTA 5 ظاهر می شوند نیست.
  • در تصویر بعدی، مسابقه قایق سواری که مستقیماً پس از صحنه ساحلی نشان داده می‌شود، هیجان انگیز تر است.
  • اما صحنه بعدی که همه را هیجان زده می‌کند تراکم زیاد زندگی خیابانی در شهر وایس سیتی است که با نورنگاری‌های نئونی تزئین شده و خیابان‌هایی پر از اتومبیل‌های اسپورت آماده برای سرقت ، همه چیز بسیار هیجان‌انگیز است.
  • رسانه های اجتماعی نقش مهمی در GTA 6 خواهند داشت، زیرا زمان زیادی در این تریلر صرف آن می شود. اولین عکس مربوط به یک احمق روی قایق بادبانی با کلاه حصیری است که در کنار پرچم آمریکا ایستاده است.
  • ما هنوز نمی دانیم که پلتفرم رسانه اجتماعی چیست – ویدیو یک مرد را که که یک تمساح را از استخر حیاط خانه بیرون می کشد نشان میدهد. یادتان باشد قبل از استخرپارتی ، مهمانان ناخوانده را بررسی کنید”.
  • سپس یک عکس عمودی از یک زن که روی سقف یک ماشین در حال حرکت تکان می دهد، دریافت می کنیم.
  • فیلمی از یک مهمانی خیابانی خودجوش دریافت می کنیم که با ماشین های کلاسیک که به طور خطرناکی رانندگی می کنند و عیاشانی که روی پشت بام ها می رقصند، کامل می شود.
  • پخش زنده ای از این مهمانی خیابانی وجود دارد، با نظراتی که واقعیت را منعکس می کند، به این معنا که هیچ یک از نظرات خیلی مفید یا نشان دهنده چیزی نیستند.
  • در صحنه بعدی یک تمساح وارد یک کافه می شود. این لحظه توسط دوربین مدار بسته ضبط شده است. این قسمت از نظر گرافیکی چشمگیرترین قسمت است: من فکر می کردم FMV است. شاید هم هست؟ به پلاستیک روی آن دستمال توالت نگاه کنید!
  • در نهایت، ما به نقطه کانونی این تریلر از GTA 6 باز می گردیم: لوسیا در کناردوست پسرش نشسته است وبه او می گوید: “تنها راهی که می توانیم از این وضعیت عبور کنیم، اعتماد به هم دیگر است .

تمامی ویژگی ها و شایعات تایید شده توسط راک استار در یکسال گذشته

اسناد تایید شده GTA VI و شهر های بازی

طرفداران اختصاصی ROCKSTAR اسنادی درباره قابلیت‌های بازی جمع آوری کردند که از طرف ROCKSTAR مورد تایید واقع شده است .به خاطر داشته باشید که بازی هنوز در حال توسعه است و احتمالاً پاییز سال آینده منتشر می‌شود ، بنابراین برخی از جزئیات ممکن است که تکامل یابند اما در حال حاضر ویژگی‌هایی که می‌توان انتظارش را داشت را با هم مرور خواهیم کرد .GTA VI  هفت منطقه مجزا خواهد داشت که شامل ۴ شهر کوچک و سه کلانشهر خواهد بود .

فیزیک بازی

فیزیک کلی بازی در مقایسه با GTA V  بهبود استثنایی داشته همچنین بازی دارای نورپردازی و سیستم‌های SKYBOX بوده مانند آنچه در RED DEAD REDEMTION 2  دیده می‌شد .این امر باعث می‌شود که بتوان پیشرفت‌هایی مانند ابرهای حجمی و نورپردازی حرفه‌ای تر را پیش بینی کرد ، که یک جهش قابل توجه رو به جلو را نشان می‌دهد .این یک جهش چشمگیر نسبت به GTA VI است زیرا درGTA V  وجود مه‌های شدید به جز در شرایط برفی دیده نمی‌شد .پیشرفت سیستم‌های آب و هوایی نقش برجسته‌تری را در GTA VI دارند و عمق و شناوری را به دنیای بازی اضافه می‌کنند .

 

 

شخصیت های اصلی و فرعی

در حال حاضر برای شخصیت‌ها بینش‌های مختلفی وجود دارد اما شایعه‌هایی درباره دو شخصیت اصلی با نام‌های جیسون و لوسیا وجود دارند ، نام‌های دیگری هم به گوش می‌خورد که عبارتند از: Dre  (که نباید با DR Dre اشتباه گرفته شود ) ، Sam، Kai wyman،  Zack RB Shaw،  و …  برای شخصیت‌های اصلی مشخصاتی  به اشتراک گذاشته شده مانند قد وزن و توانایی‌ها برای مثال جیسون با قد یک ۱۸۰ سانتی‌متر و قابلیت استفاده از Eagle eye  طراحی شده و لوسیا با قد ۱۶۰ سانتی‌متر قابلیت استفاده از ابزار هک را دارد .

 

باند های خلافکاری و سیستم چرخش سلاح‌ها

همچنین جزئیاتی درباره سه باند خلافکاری وجود دارد که با نام‌های Haitian gang ،  Guardia Brothersو  شبه نظامیان Farri شناخته می‌شوند .سیستم چرخش سلاح‌ها به سه بخش تقسیم شده:
سلاح ها ، تجهیزات و ابزارها این راه‌اندازی یادآور RED DEAD REDEMTION 2  است که  در آن به سلاح ها،آیتم‌ها و لوازم ذخیره شده  در اسب خود دسترسی داشتید . برخلاف GTA V  که سلامت شما فقط تا ۵۰ درصد ریکاور می‌شد به نظر می‌رسد در GTA VI شما به طور طبیعی به سلامت کامل خود برسید .

 

فعالیت های جهان باز و مکان های قابل بازدید

تاکنون ۷ فعالیت جهان باز تایید شده است که عبارتند از ماهیگیری ، تاس بازی،گلف، مسابقات اتومبیلرانی ، حمل و نقل ، سرمایه‌گذاری و تحویل ها .ساختمان‌ها در GTA VI فرصت های بیشتری برای کاوش در مکان‌های تایید شده به بازیکنان می‌دهد از جمله کارواش‌ها، باشگاه مالیبو، عتیقه فروشی‌ها سوپر مارکت‌های Jack of hearts ، میخونه‌ها رستوران‌ها ،خشکشویی‌ها و ۷۰ درصد از آپارتمان‌های طراحی شده .

 

حیات وحش

حیات وحش در GTA VI پیشرفت چشمگیری داشته و گونه‌های مختلفی به بازی اضافه شده‌اند نظیر : مار ،مرغ‌های دریایی ،راکون، تمساح، پرندگان مختلف، سنجاب ،پلنگ ،قورباغه، مارمولک، خرچنگ ،میمون و وال‌ها .

قابلیت های جدید و تعاملات با متحدین

پیشرفت‌های قابل توجه بازی نشانگر این است که تجربه بازی از جهات مختلف به شکل باورنکردنی لذت بخش خواهد شد و گفته می‌شه که بازیکن بازیکنان حتی قادر خواهند بود هنگام کاور گرفتن حرکت کنند ، شخصیت‌ها انعطاف پذیرتر خواهند بود امکان موقعیت یابی استراتژیک‌تر در سناریوهای جنگی را خواهند داشت همچنین قابلیت خوابیدن روی زمین و پرت کردن حواس دشمنان به طور بالقوه باعث افزایش مانور مخفی‌کاری و تکنیکی می‌شوند .یکی از نقاط نکات قابل توجه بازی ارتباط با دوستان است به طوری که رفتار شما در روابط دوستانه خود موثر است و بدرفتاری با افراد خود باعث می‌شود که قادر به یاری گرفتن از آنها در مراحل دشوار نباشید .

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

8 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

سبد خرید