This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

سالگرد ۲۰ سالگی اولین اکانت ساخته شده Steam

اولین اکانت ساخته شده Steam در شرف جشن گرفتن سالگرد ۲۰ سالگی

این کاربر اولین اکانت Steam را در ماه سپتامبر ۲۰ سال پیش ساخت. این اکانت از طرف پلتفرم Steam صاحب یک نشان افتخار برای سال‌ها خدمت شد. صدها هزار پروفایل دیگر که وقتی Steam هنوز فقط یک لانچر برای بازی Counter Strike بود، در تاریخ ۱۱ سپتامبر این دستاورد را بدست آوردند.
خیلی چیزها از زمان‌های اولیه این پلتفرم تغییر کردند، همانطور که پیداست Steam معروف‌ترین فروشگاه دیجیتال برای بازی‌های PC است.
این پلتفرم موفقیت خود را مدیون شرکت Valve است که توانایی بالایی در ساخت سخت‌افزار و امکان دسترسی به امنیت مالی کافی را برای Steam فراهم ساخت را دارد.
در حالی که استیم هر ساله ده‌ها میلیون کاربر جدید به پلتفرم خود اضافه می‌کند کاربرانی که از ابتدا همراه این شرکت بودند اکنون یک نشان افتخار برای پروفایل هایشان دریافت میکنند.
اولین حساب کاربری عمومی که به این دستاورد رسیده است، Steven نام دارد و در حال حاضر نام پروفایل آن Abacus Avenge می‌باشد.
این کاربر و ۸ نفر دیگر نشان خدمت ۲۰ ساله خود را در ۱۰ سپتامبر به دست آوردند ،دو روز پیش از سالگرد دو دهگی رسمی عرضه Steam بود.
بیش از ۳۱۹ هزار حساب کاربری دیگر در روز بعد به عضویت ۹ کاربر زود هنگام پیوستند، به گفته یک دنبال کننده استیم به نام Steam DB ,از آنجا که Steam API امکان دسترسی به اکثر داده‌ها از کاربرانی که پروفایل‌هایشان نه تنها برای دوستان قابل مشاهده هستند یا به حالت خصوصی تنظیم شده‌اند را فراهم نمی‌کند, تعداد کل افرادی که نشان خدمت ۲۰ ساله دارند، احتمالاً بزرگتر است.
شواهد نشان داده اولین نفری که نخستین اکانت Steam را ساخت از کارکنان شرکت Valve بوده و تاریخ ثبت نام این کاربر در Bellevue به ثبت رسیده است.
Abacus Avenger همچنان یکی از کاربران فعال Steam بوده و تنها در دو هفته گذشته تقریباً ۳۳ ساعت در این پلتفرم فعالیت داشته است.
این زمان بین بازی Baldurs gate 3 نرم‌افزار ارزیابی عملکرد 3DMark و بازی استراتژیک Darwinia از توسعه دهنده بریتانیایی Introversion Software تقسیم شده است.
حساب‌هایی استیم که به طور پیشین نشان خدمت سال‌های جدید پلتفرم را کسب کردند هزار امتیاز (XP) به امتیازات کل خود اضافه کردند.

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

3 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

سبد خرید