This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

دسترسی زودهنگام پر هزینه

هفته طوفانی برای طرفداران بازی Escape from Tarkov

حالت PVE نسخه ۲۰۰ دلاری بازی Escape From Tarkov در نهایت برای دارندگان نسخه Edge Of Darkness رایگان خواهد شد. حالت PVE نسخه Unheard در نهایت برای همه بازیکنان رایگان خواهد شد، اما دسترسی زودهنگام به آن همچنان هزینه زیادی دارد. Battlestate، توسعه دهنده بازی Escape from Tarkov، تا حدودی از حالت انحصاری PVE نسخه ۲۵۰ دلاری Unheard عقب نشینی کرده است. این کمپانی اعلام کرده که این حالت در نهایت برای دارندگان نسخه Edge of Darkness نیز در دسترس خواهد بود. اگر طرفدار بازی Escape from Tarkov هستید، پس به احتمال زیاد چند روز گذشته برای شما کمی طوفانی بوده است.

اوایل این هفته، Battlestate Games نسخه جدید و گران قیمتی از Escape from Tarkov به نام “Unheard Edition” را معرفی کرد. این عنوان ۲۵۰ دلار قیمت داشت. شامل چندین ویژگی بود که بسیاری آن را “پرداخت برای برد” می‌دانستند. مانند اسلات‌های بیشتر در بازار، یک سلاح cuerpo a cuerpo (سرد) جدید و یک مخفیگاه (stash) ارتقا یافته. اقلام “پرداخت برای برد” همراه با قیمت بالای بازی به اندازه کافی جنجالی بود. اما ضربه واقعی، حالت جدید بازی PVE با پیشرفت مداوم بود که گفته می شد منحصر به نسخه Unheard است. برای بدتر شدن اوضاع، این حالت برای کسانی که برخی از نسخه‌های گران قیمت قبلی Tarkov مانند نسخه Edge of Darkness که به تازگی با قیمت ۱۰۰ دلار از لیست خارج شده بود را خریداری کرده بودند، در دسترس قرار نمی‌گرفت.

دسترسی پرهزینه Escape from Tarkov

مزایای جدید برای دارندگان نسخه Edge of Darkness

Battlestate از زمان اعلام بیانیه کمی عقب نشینی کرد. فضای بسیار متشنجی در جامعه Escape from Tarkov وجود داشته است. چیزی که با حضور نیکیتا بویانوف، مدیر ارشد عملیات Battlestate در subreddit بازی برای معرفی مزایای جدید برای دارندگان نسخه Edge of Darkness، چندان بهتر نشد. این مزایا شامل شش ماه دسترسی به حالت انحصاری PVE نسخه Unheard بود. به نظر می‌رسد که این کار برای آرام کردن طرفداران کافی نبوده است، زیرا بیانیه جدیدی از بویانوف به تازگی در Reddit به اشتراک گذاشته شده است. این خبر نشان می‌دهد Battlestate در حال عقب‌نشینی از برنامه‌های قبلی خود است. این پیام با تأکید مجدد بر این موضوع شروع می‌شود که حالت بازی جدید یک بسته الحاقی (DLC) نیست، زیرا یک “اضافه بزرگ به بازی” محسوب نمی‌شود. چیزی که اکثر بازیکنان با آن مخالف هستند.

دسترسی رایگان برای دارندگان نسخه Edge of Darkness

این بیانیه همچنین حاکی از آن است که دلیل محدود بودن حالت PVE این است که فضای سرور کافی برای گنجاندن همه بازیکنانی که نسخه Edge of Darkness بازی Tarkov را دارند وجود ندارد. با وجود این، Battlestate اکنون اعلام کرده است که حالت PVE اکنون “در زمان انتشار بازی برای همه دارندگان نسخه Edge of Darkness به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. زمانی که سرورها بتوانند تعداد بازیکنان بیشتری را تحمل کنند.

به نظر می رسد Battlestate در حال گفتن این است که نسخه حالت PVE موجود در نسخه Unheard فقط یک “آزمایش” است. چیزی که بازیکنان با ارتقا به آن نسخه می توانند در آن شرکت کنند. حداقل برای بازیکنان Edge of Darkness تخفیف ۵۰ درصدی وجود دارد. بازیکنان عادی نیز می‌توانند دسترسی زودهنگام به این حالت را خریداری کنند، که باعث می‌شود به نظر برسد بسیار شبیه به یک بسته الحاقی (DLC) است، خواه Battlestate موافق باشد یا نه.

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

بازنشر خبر
سبد خرید