This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

بیلی ایلیش به فورتنایت می آید

بیلی ایلیش این هفته به فورتنایت می آید

فستیوال فورتنایت از اسکین شخصیت مشهور بعدی خود به عنوان بیلی آیلیش رونمایی کرد که اواخر این هفته در فستیوال جدید به بازی خواهد آمد. به نظر می رسد بعد از  The Weeknd و Lady Gaga،بیلی نفر بعدی است که برای فستیوال فورتنایت روی صحنه می رود. فستیوال فورتنایت که توسط Harmonix، استودیوی سازنده بازی های Rock Band  توسعه یافته ، یک بازی ریتمیک شبیه به آثار قبلی Harmonix است. بازیکنان به صورت گروهی یا انفرادی بازی می کنند و بسته به سازی که تصمیم به نواختن آن دارند، نت ها را روی یک آهنگ می زنند.

 

بیلی ایلیش به فورتنایت می آید

تصویر فاش شده از نقشه فورتنایت

در تصویری فاش شده از نقشه راه ۲۰۲۴ برای فورتنایت، بیلی آیلیش در کنار متالیکا، کارول جی و اسنوپ داگ که قرار است اواخر امسال به بازی بیایند، به نمایش درآمد. HYPEX بعد از اینکه در 4Chan بدون شرح پیدا شد، در توییتر درباره این تصویر گزارش داد. Harmonix همچنین چندین فرنچایز دیگر مانند دزدان دریایی کارائیب، چهار شگفت انگیز و لگو جنگ ستارگان را به تصویر کشید که به فورتنایت می آمدند. گزارش‌های قبلی همچنین حاکی از آن است که اسکین‌های جدید X-Men وارد بازی خواهند شد.

بیلی آیلیش در تاریخ 23 آوریل وارد فورتنایت می شود و در فستیوال فورتنایت رونمایی خواهد شد. انتظار می رود Eilish در اکثر حالت های دیگر بازی، مانند Battle Royale و Rocket Racing نیز قابل استفاده باشد. فستیوال فورتنایت در چند ماه گذشته که عرضه شد، پیشرفت های زیادی داشته. علاوه بر الحاقیه آینده بیلی آیلیش، لوازم جانبی پلاستیکی برای فستیوال فورتنایت با پیش بینی اینکه بازیکنان از آنها برای حالت بازی ریتم استفاده کنند، منتشر شد.

ارائه ویژگی‌های فورتنایت

بیلی آیلیش در 23 آوریل در فستیوال فورتنایت روی صحنه می رود. فورتنایت از دسامبر سال گذشته برای شباهت بیشتر به متاورسی برای بازی‌هایی شبیه به روبلاکس، ویژگی‌هایی را برای حالت‌های بازی جدید خود مانند Festival، LEGO Fortnite و Rocket Racing ارائه کرده است. نقشه راه فاش شده شامل برنامه هایی برای هر چهار حالت بازی سال است. با LEGO Fortnite که بیشترین به روز رسانی های عمده را دریافت می کند. برنامه های LEGO Fortnite شامل همکاری لگو جنگ ستارگان است که به نظر می رسد در ماه مه عرضه شود. که معمولا زمانی است که فورتنایت به مناسبت تعطیلات جنگ ستارگان در 4 مه، یک بروزرسانی جنگ ستارگان انجام می دهد.

اینکه آیا بیلی آیلیش اسکین لگویی مخصوص خود را خواهد داشت یا خیر، هنوز مشخص نیست. فورتنایت همیشه به دنبال افزودن اسکین های جدید به متاورس رو به رشد خود از دارایی ها و حالت های بازی است. یک نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که بازیکنان نگاهی به چندین اسکین بالقوه می‌اندازند که به زودی به فورتنایت می‌آیند، که همه آنها تم سامورایی دارند. بیلی آیلیش یکی از اسکین های متعددی است که به فهرست فورتنایت اضافه می شود. ترکیب بسیاری از IP ها و شخصیت هایی که بازیکنان می توانند به آنها فکر کنند، باعث می‌شود که فورتنایت از سایر بازی ها متمایز شود. اگر افشاگری های اخیر در مورد نقشه راه فورتنایت صحت داشته باشد، طرفداران می توانند به زودی شاهد کراس اوورهای بزرگتری باشند.

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

بازنشر خبر
سبد خرید