This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

خلق شهر باورنکردنی در ماینکرفت

 خلق شهر باورنکردنی روی یک پل ماینکرفت

گروهی از چهار بازیکن خلاق ماینکرفت، یک شهر شگفت انگیز روی پلی می سازند که شامل پادگان، کلیسا، قلعه و موارد دیگر است. با وجود دره های ماینکرفت، پل ها همیشه ضروری بوده اند. اما این بازیکنان یک پل را به یک شهر تبدیل کرده اند. از زمان انتشار، ماینکرفت پتانسیل خلاقیت تقریبا بی حد و مرزی را ارائه داده است. که از طریق به روز رسانی ها گسترش یافته. بسته های الحاقی مختلف، مواد جدیدی را برای ساخت و ساز مانند مس در “غارها و صخره ها” و چوب گیلاس در نسخه 1.20 اضافه کرده اند.

فراتر از گسترش بر پایه های بازی برای بازیکنان جدید، این بلوک ها همچنین نحوه کار گیمرهای موجود روی ساخت و سازهای جدید را متحول کرده است. چهار بازیکن تصمیم گرفته اند تا با استفاده از مواد فراوان بازی، روی یک پل غول پیکر که دو کوه را به هم متصل می کند، یک شهر بسازند.

خلاق شهر باورنکردنی در ماینکرفت

ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط یوتیوبر Linard

یوتیوبر Linard به تازگی ویدیویی را به اشتراک گذاشت که جزئیات ساخت شهر پل خود را که آن را مریدیون نامیده اند، شرح می دهد. ویدیوی تایم لپس ماینکرفت کریتیو با حفر شدن قسمتی از کوه ها و ساخته شدن اسکلت پل و تیرهای نگهدارنده آن شروع می شود. از آنجا، بازیکنان در حالی که داستان مریدیون و ساکنانش را روایت می کنند، هر منطقه از شهر را می سازند. این شهر توسط یک خانواده سلطنتی که در قلعه عظیم زندگی می کنند اداره می شود، در حالی که شهروندان ثروتمند بالای پل و افراد فقیر در زیر آن زندگی می کنند. پس از تکمیل مریدیون، این ویدیو همچنین بر تراشکاری که در منطقه اطراف انجام شده است تا به نظر برسد که تحت تاثیر جمعیت فرسوده شده است، تاکید می کند.

این شهر ماینکرفت از چه چیزی ساخته شده است؟

نانوایی

بانک

پادگان

قلعه

کلیسا

خانه پیک

خانه ژنرال

مسافرخانه

کتابخانه

انجمن جادوگران

منطقه فقیرنشین

زندان

منطقه ثروتمندنشین

فاضلاب

مغازه ها

آهنگری

میخانه

انجمن دزدان

تالار تخت

اتاق جنگ

مدت زمان ساخت  شهر روی پل

بازیکنان برای پل خود رنگ های تیره را انتخاب کردند تا هوازدگی ناشی از باران و سایر عناصر را برجسته کنند. مواد مورد استفاده برای ایجاد آن، آمتیست، سنگفرش، مس، دیپسلیت، برگ، خزه، رداستون، انواع مختلف چوب و موارد دیگر ماینکرفت است. به گفته یوتیوبر، ساخت این شهر پل حدود شش ماه طول کشید. هر یک از چهار بازیکن روی هر ستون پل، یک بنای یادبود اختصاصی به خود دارند. برخی از جزئیات ریزتر در ساخت، تله های فانتوم، لباس هایی که روی بند رخت آویزان هستند، مجموعه ای از طوطی ها و یک مجسمه جادوگر است.

از آنجایی که Linard لینک دانلود دنیای خود را به اشتراک گذاشته است، هر بازیکنی که مایل به کاوش در مریدیون است می تواند این کار را انجام دهد. با ادامه به روز رسانی Minecraft توسط Mojang با مواد جدید،  ممکن است این شکل نهایی مریدیون نباشد. در حالی که پرواز با Elytra می تواند به بازیکنان حالت Survival کمک کند تا ساخت و سازهای مشابهی انجام دهند، جمع آوری تعداد زیادی از مواد برای چنین پروژه ای ممکن است دشوار باشد.

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

بازنشر خبر
سبد خرید