This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

ماد هیجان‌انگیز PSP

ترکیب چند ماد جذاب PSP توسط Modder شناخته‌شد

ماد هیجان‌انگیز PSP توسط Modder سخت‌افزار شناخته‌شده پلی‌استیشن ساخته شده. آنها چند ماد هیجان‌انگیز PSP را با هم ادغام کرده تا یک نسخه «نهایی» از این کنسول دستی بسازد. PSP  در زمان خودش انقلابی واقعی در تکنولوژی کنسول‌های دستی به وجود آورد. شاید به طور مستقیم رقیب  Nintendo DS افسانه‌ای بود. اما شکاف قدرت بین این دو بسیار عظیم بود. PSP نه تنها بسیار قدرتمندتر، بلکه صفحه‌نمایش اصلی بزرگ‌تر و واضح‌تر، طراحی مدرن و کنترل‌های بهتری هم داشت.

ماد هیجان‌انگیز PSP

آشکار شدن محدودیت‌های PSP

در طول عمر PSP  کتابخانه‌ای غنی از بازی‌های نمادین مانند Metal Gear Solid: Peace Walker، God of War: Ghost of Sparta، Ridge Racer و بسیاری دیگر را به دست آورد. با گذشت بیست سال، بسیاری از افراد هنوز PSP را با احترام فراوان نگاه می‌کنند. با این حال، تکنولوژی پیشرفت می‌کند و محدودیت‌های PSP تنها آشکارتر می‌شوند.

کانال یوتیوبی Macho Nacho Productions

وارد کانال یوتیوبی Macho Nacho Productions شوید، که برخی از محبوب‌ترین مادهای PSP را شناسایی کرده و آن‌ها را در یک بسته جامع و قطعی ادغام کرده است. صفحه‌نمایش اصلی PSP به نفع یک نمایشگر IPS بسیار روشن‌تر که اثر سایه را در نمایشگر اصلی کاهش می‌دهد، کنار گذاشته می‌شود. اتصال HDMI نیز قایل استفاده است، زیرا PSP تقویت‌شده می‌تواند مستقیماً به تلویزیون متصل شود و دارای سه تنظیم مقیاس‌بندی تصویر است.

ارتقاء‌های سفارشی PSP

با این حال، این پیشرفت‌ها با یک مصالحه همراه است، زیرا آن‌ها فضایی برای درایو دیسک UMD باقی نمی‌گذارند و PSP «نهایی» را به یک دستگاه کاملاً دیجیتال تبدیل می‌کند. این مشکل با نصب سیستم‌عامل سفارشی با کارت MicroSD تا حدودی برطرف شد، که به طور بالقوه می‌تواند راحت‌تر باشد. زیرا نیاز به تعویض مداوم دیسک ندارد، اما در این مدل، استفاده از رسانه فیزیکی و سیستم‌عامل اصلی منتفی است.

ماد هیجان‌انگیز PSP

اصلاح سخت‌افزار داخلی دستگاه

در حالی که این ارتقاء‌ها برای هر کسی که هنوز PSP خود را نگه داشته است بدون شک وسوسه‌کننده است، اما قابل توجه است که آن‌ها شامل اصلاح سخت‌افزار داخلی دستگاه می‌شود. لحیم‌کاری مهارتی ضروری است و در این مرحله می‌تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. برای کسانی که از دستکاری وسایل الکترونیکی احساس ناراحتی می‌کنند، یافتن یک Modder  ماهر برای رسیدگی به ساخت این دستگاه قابل حمل بسیار توصیه می‌شود.. pspنهایی مدرکی شگفت‌انگیز از نبوغ مادسازان است و نشان می‌دهد که چگونه سخت‌افزار بیست ساله هم تنها با چند قدم می‌تواند بسیار مدرن‌تر به نظر برسد.

 

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

بازنشر خبر
سبد خرید