This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

 قیمت و تاریخ انتشار Skin Weeknd در Fortnite

نقشه کاملاً جدید در Chapter 5 Fortnite

Chapter 5 Fortnite با یک نقشه کاملاً جدید ، مکانیزم های بسیار زیاد و سه حالت کاملاً جدید ممکن است بزرگترین راه اندازی در تاریخ Fortnite باشد . یکی از این سه حالت Fortnite Festival است که اولین حضور The Weeknd به عنوان  skin در Fortnite خواهد بود .The Weeknd ، یکی از بزرگترین هنرمندان صنعت موسیقی  جهان با تعداد زیادی آهنگ های بزرگ است ، آلبوم “Starboy” او یکی از مورد پرفروش ترین آلبوم های دنیاست است. شما همچنین ممکن است او را از “Blinding Lights” به خاطر داشته باشید ، یک آهنگ که در اوایل روزهای TikTok به یک میم بزرگ تبدیل شد ، و اکنون قرار است با حضور در Fortnite به یک میم حتی بزرگتر تبدیل شود.

 

Skin های متنوع The Weeknd

Skin  های Weeknd در چندین سبک مختلف در دسترس خواهند بود ، یکی به سادگی The Weeknd نامیده می شود و دیگری The Weeknd Combat نام دارد که دارای سه سبک مختلف است ، که همه آنها را در بالا می توانید مشاهده کنید. در پوسته عادی The Weeknd ، او یک کت کت قرمز روشن و دستکش های چرمی می پوشد که شبیه لباسی است که او برای جلد آلبوم 2020 خود “After Hours” پوشید. The Weeknd Combat  همچنین چند حالت چهره خواهد داشت .

 قیمت و تاریخ انتشار

برای اولین بار در سالها ، واقعاً مشخص نیست که بازیکنان چگونه می توانند یک skin جدید در Fortnite را بدست آورند.Fortnite Festival خودش Battle Pass خواهد داشت که هم مسیر پولی و هم رایگان خواهد داشت. در حال حاضر اعتقاد بر این است که The Weeknd معمولی یک پاداش برای این پاس خواهد بود ، و بازیکنان قادر به باز کردن آن با صرف Festival Point از تکمیل ماموریت های Fortnite Festival هستند.وقتی The Weeknd Combat در فروشگاه آیتم ها منتشر شود ، خود skin احتمالاً 1500 V-Bucks قیمت خواهد داشت.skin های The Weeknd قرار است در Fortnite همزمان یا درست قبل از راه اندازی Fortnite Festival ، که قرار است روز شنبه ، 9 دسامبر 2023 برنامه ریزی شود ، منتشر شوند.

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

سبد خرید