This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

همکاری Lego با Fortnite در ساخت Lego-fied

لگو و فورتنایت

Lego-fied یک دنیای کاملا جدید

همراه با راه اندازی Fortnite Chapter 5: Season 1 ، Epic Games از Lego Fortnite ، از یک تجربه جدید رونمایی کرد که Fortnite را با Lego برای یک تجربه جدید ماجراجویی بقا ترکیب می کند. امروز ، Epic Games و Lego تریلر سینمایی برای Lego Fortnite را منتشر کردند که ساخت و ساز ، نبرد و همکاری چند نفره در یک دنیای عظیم برای کاوش و موارد دیگر را نشان می دهد .تریلر با شخصیت استاندارد Fortnite – Brite Bomber – شروع می شود که با شکاف تغییر واقعیت برخورد می کند و او را به یک دنیای Lego-fied منتقل می کند که گوسفندهای Lego ، ساختارهای قلعه مانند ، تپه های شیب دار و دشت ها در آن وجود دارد . یک طوفان باعث میشود او به داخل قلعه برود اینجاست که ماجراجویی بقا او آغاز می شود.

شروعی جدید با آغاز رویداد

همانطور که مشاهده می کنید ، پس از ساختن یک تبر ، او یک کلبه برای پناهگاه ، یک اصطبل برای گوسفندهای Lego ، یک باغ کامل و یک آتش بزرگ برای پختن غذا ایجاد می کند. خیلی زود شخصیت  Peelyیا موزی در  Lego-fied ظاهر می شود ، و پس از شنیدن صدای غرش گرگ های نزدیک ، دو نفره شروع یه ساخت سلاح می کنند . در اینجا ، این دو نفر با دو نفر دیگر ملاقات می کنند ، و با هم ، هرچهار نفر آنها در یک ماجراجویی بقا قرار می گیرند که آنها را از کوههای برفی ، به بیابان و در نهایت به یک معدن غار مانند می رساند که در آن با اسکلت های کشنده و یک هیولای عظیم برخورد می کنند.

رویداد های مورد انتظار

سینماتیک های تریلر در آنجا پایان می یابد ، با صفحه عنوان Lego Fortnite که نشان می دهد تجربه جدید در Fortnite امروز ، اغاز می شود.Lego Fortnite تنها یکی از سه تجربه جدید Fortnite است که همراه با Chapter 5 حالت Battle Royale رونمایی شده است. همچنین Rocket Racing یک حالت مسابقه جدید به جهان چندوجهی Fortnite و Fortnite Festival ، یک تجربه جدید موسیقی محور اضافه شده است .

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

سبد خرید