This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

پیش‌نمایش بتای خصوصی Tekken 8

بتای بسته Tekken 8 کوتاه اما هیجان‌انگیز

بتای بسته Tekken 8 اخیراً به پایان رسید و با اینکه کوتاه بود، اما توانستیم نگاهی اولیه به مبارزات هیجان‌انگیز و سریع این بازی داشته باشیم.
جدیدترین نسخه از سری Tekken قول می‌دهد که داستان‌های در هم تنیده Mishima و Kazama را ادامه دهد، زیرا کازویا و جین پس از مرگ هیهاچی همچنان در رقابت خانوادگی ویرانگر خود گرفتار هستند.

مکانیک جدید (Heat System) و ارتقا (Rage Arts)

Tekken 8 با استفاده از هنر خشم (Rage Arts) از بازی قبلی، مکانیک جدیدی به نام سیستم گرما (Heat System) را معرفی می‌کند که به طور موقت قدرت شخصیت‌ها را افزایش می‌دهد و به آن‌ها دسترسی به یک حرکت ویژه با آسیب بالا و همچنین آسیب کوچک بر روی بلاک‌ها می‌دهد. Tekken 8 با معرفی مکانیک‌های جدید، گرافیک بهبودیافته و شخصیت‌های جدید، هم‌زمان احساس بازگشت به گذشته و ارتقای مدرن به سری بازی را ارائه می‌دهد.Tekken 8  واقعاً هیجان‌انگیز است، به این دلیل که بالاخره می‌توان آن را به صورت آنلاین بازی کرد. بتای بسته Tekken 8 به مدت سه روز اجرا شد.

 زمین بازی جدید، چالش تازه

شاید به این دلیل است که همه هنوز در حال عادت کردن به مکانیک‌های جدید هستند، اما Tekken 8 احساس بازی‌ای را می‌دهد که راحت‌تر می‌توان وارد آن شد. Azucena، تازه‌وارد Tekken 8، یکی دیگر از شخصیت‌های قابل بازی در بتای بسته بود. سبک او متشکل از حرکات سریع رعد و برق است که به خوبی با شخصیت او مطابقت دارد، زیرا او به عنوان یک عاشق کافئین عصبی شناخته می‌شود. او شخصیت ترسناکی برای یادگیری است، عمدتاً به این دلیل که هنگام استفاده از حرکاتش دائماً بین حالت‌های مختلف تغییر می‌کند.بیشتر حملات Azucenaاو را به عقب می‌چرخاند و در صورتی که پشتش به دشمن باشد، حرکات جدیدی به دست می‌آورد. این برای سری Tekken تازگی ندارد، زیرا تقریباً هر شخصیت دیگری نیز همین مکانیک را دارد، اما بسیاری از حرکات Azucenaاین ویژگی عقب‌گرد را دارند و این رقص مداوم حالت می‌تواند در مقاطعی کمی گیج‌کننده باشد.علاوه بر آن، Azucena حالت دیگری به نام Libertador نیز دارد که به طور خودکار هم حملات بالا و هم پایین را دفع می‌کند، به این معنی که بیشتر حملات پرتاب شده به سمت او یا دفع می‌شوند یا به صورت شیک تلافی خواهند شد. بازیکنانی که Azucena را انتخاب می‌کنند، از خواندن حریفان خود مانند یک کتاب لذت زیادی خواهند برد و به نظر می‌رسد در طول مبارزات غیر قابل ضربه باشند.

تعادل بی نظیر کاملاً هم‌سطح بین شخصیت‌ها

از نظر تعادل، Tekken 8 بسیار محکم به نظر می‌رسد. Tekken 8 در مقایسه با چیزی مانند Mortal Kombat 11، که حتی یک ماه پس از انتشار هنوز احساس عدم تعادل و ناتمام بودن می‌کند، موفقیت تازه‌ای است.کاملاً واضح است که در اینجا یک بازی با میدان کاملاً هم‌سطح وجود دارد و حتی اگر شخصیت‌هایی مانند Marshall Law یا Lili در مواقعی بازی مقابلشان غالب به نظر برسند، به طور قطع مسئولیت بازیکن است که بداند چه کاری انجام می‌دهد. کسی که اصول شخصیت خود را نمی‌فهمد، بدون توجه به انتخابش، نابود خواهد شد.در حال حاضر، به نظر نمی‌رسد که هیچ قهرمان برتر و بی‌رقیبی در بازی Tekken 8 وجود داشته باشد، اگرچه با انتشار فهرست کامل شخصیت‌ها و بسته‌های الحاقی آینده، ممکن است اوضاع تغییر کند. Tekken 7 در اواخر عمر خود با شخصیت‌هایی مانند فاهمرام کمی دیوانه‌وار شد، اما فقط زمان نشان خواهد داد که آیا چنین چیزی در Tekken 8 تکرار خواهد شد.

سفارشی‌سازی آزاد آواتار خود

متأسفانه، بتای بسته به بازیکنها هیچ Einblickی در مورد حالت داستان یا سفارشی‌سازی شخصیت نمی‌دهد، اما ما می‌توانیم یک آواتار برای خود بسازیم. Tekken 8 دارای یک سالن است که می‌توانید به عنوان آواتار خود در آن قدم بزنید و با سایر بازیک‌ها مبارزه کنید یا به سادگی با سایر علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای معاشرت کنید.شخصیت‌ها چند لباس برای انتخاب دارند، اما هیچ کدام از آن‌ها واقعاً قابل سفارشی‌سازی آزاد نیستند. سه جایگاه لباس اول برای لباس اصلی شخصیت و رنگ جایگزین، و همچنین یک لباس ثانویه رزرو شده‌اند. برای اکثر شخصیت‌ها، جایگاه لباس چهارم نمایانگر نمادین‌ترین ظاهر آن‌ها است که معمولاً ظاهر Tekken 5 آن‌هاست.

 

ورودی مستحکم دیگر در سری بازی‌های مبارزه‌ای

می‌توان با اطمینان گفت که این بهترین چهره‌ای است که بازیگران Tekken تا به امروز داشته‌اند، با مدل‌های باورنکردنی با کیفیت بالا و طراحی‌های جدید واقعاً شیک. البته جاهایی هم کمبودهایی وجود دارد، مانند پل فونیکس با مدل موی «کارن»، اما بیشتر شخصیت‌ها و لباس‌هایشان در حرکت حتی بهتر به نظر می‌رسند.به طور کلی، Tekken 8 به نظر می‌رسد که یک ورودی مستحکم دیگر در سری بازی‌های مبارزه‌ای باشد. با توجه به اینکه از موتور Unreal Engine 5 قدرتمند بهره می‌برد، طبیعی است که زیبا به نظر برسد، اما همچنین بازی و اجرای آن بسیار روان است، که برای این موتور نوظهور نادر بوده است. بررسی دقیق همه شخصیت‌ها در طول پنجره بتای کوچک غیرممکن است، اما به راحتی می‌توان دید که همه آن‌ها به خوبی عمل می‌کنند.بازیکنانی که مشتاقانه منتظر Tekken 8 هستند، می‌توانند انتظار یک بازی مبارزه‌ای بسیار پویا با ارائه S+ و بازیگران متنوع را داشته باشند. امیدواریم که بتوانیم منتظر یک بتای دیگر با تعداد بیشتری از شخصیت‌های بازی باشیم، زیرا تعداد زیادی از شخصیت‌های محبوب طرفداران در این نسخه آزمایشی وجود نداشتند.

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

سبد خرید