This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

بازسازی سیستم جنگی در بازی Falling Frontier

بازسازی سیستم جنگی در بازی Falling Frontier

بازی Falling Frontier در سبک استراژی علمی تخیلی است که امروز تریلر جدیدی از گیم پلی آن که نبرد سفینه ها با یکدیگر بر فراز سیاره زحل را به نمایش می گذارد منتشر شد. این گیم پلی آنقدر چشمگیر است که باعث شد کاربران در Reddit در مورد واقعی بودن تصاویر و سیستم جنگی بین سفینه های عظیم الجثه که با سرعت در کنار هم حرکت می کنند بحث کنند.

این ویدیو سفینه های ناو‌شکن کلاس Hano را نشان میدهد که در یک نبرد حماسی، رقابت دو سفینه با یک سفینه را به تصویر کشیده است که بسیار خیره کننده است.

سینماتیک سبکی است که در فضای بازی های ویدئویی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد حتی بیش از حد استفاده می شود.
اما فکر می‌کنم این گیم پلی معنای واقعی سبک سینماتیک را به نحوی عالی به نمایش می گذارد.

گرافیک‌های دقیق، گفتگوهای پس‌زمینه، آتش‌ اسلوموشن سفینه ‌ها و موسیقی و جلوه های صوتی‌ بی نظیر، ترکیبی بسیار خوب را ایجاد می‌کنند، تا حدی که تا نیمه‌ی نبرد، بیننده را به شدت حامی نیروهای تسلیم‌ناپذیر مریخی می کند.

نظر کاربران ردیت به Falling Frontier

ویدیو واکنش‌های مختلفی را در Reddit به دنبال داشت، پس از اینکه یک کاربر اشاره کرد که توپ‌های دفاعی نقطه‌ای (PDCs) – که در واقع نوعی از سامانه‌های دفاعی پدافندی هستند – به‌نظر می‌آید که “بسیار بی‌اثر” هستند.

یکی دیگر از ادیتورهای ردیت پاسخ داد: “به نظر من، دقت توپ های جنگی در زمان آتش اصلاً منطقی نیست”.

این باعث شد که یک کاربر چهارم در Reddit بگوید که برخی افراد واقع‌گرایی را واقعا می‌خواهند: “به یاد داشته باشید که افرادی وجود دارند که وقت زندگی‌شان را صرف ساخت هواپیمای جنگی برای بلند شدن در بازی‌های شبیه‌ساز پرواز می‌کنند.

سیستم جنگی بازی Falling Frontier

اما این آخرین نکته نیست:
,AvarusTyrannus که نظر اصلی در مورد دقت تیراندازی ها را ارائه داده بود.نوشت “من دنبال واقع‌گرایی در کل بازی نیستم، فقط می‌خواهم که نحوه شلیک توپ های جنگی کاملا طبیعی باشد”، “به من بگویید که دلیلی مبنی بر گرافیک فعلی بازی وجود دارد و من مشکلی ندارم. بدون توجیهی برای دیدن تیراندازی ضعیف، چنین چیزی عجیب به نظر می‌آید.”

نبردهای بازی Falling Frontier به علت شباهت با بازی The Expanse نقدهای زیادی دریافت کرده است، اگر چه برای ما، به عنوان یک بیننده این بیشتر یاداور Homeworld است. اما این ویدیوی گیم پلی جدید، و به ویژه نظرات کاربران درReddit که الهام بخش آن بود، بلافاصله ما را به یاد Mass Effect 2 می اندازد .
همراه با به راه افتادن بحث‌های جذاب آنلاین، انتشار‌دهنده بازی “Falling Frontier”، کمپانی Hooded Horse ، گفته است که ویدیوی جدید نشان‌دهنده تعدادی از تغییراتی است که در بروزرسانی بخش نبرد انجام شده است:

falling frontier game intro-new fighting system

اضافه شدن کشتی های فضایی جدید کلاس Hano
بهبود مکانیک حرکت سفینه ها
مدل نبرد بهبودیافته، شامل ردیابی و مقابله با موشک‌ها
مدل آسیب‌پذیری بهبودیافته
حرکت کند تاکتیکی
دوربین با چرخش آزاد
رابط کاربری به‌روزرسانی شده، شامل مدیریت توپ‌های دفاعی نقطه‌ای
Hooded Horse اعلام کرده است که نمونه‌های سفینه جدید و به‌روزرسانی شده و نسخه‌های مختلف نژاد کاراکتر بیشتری در پایان سال 2023 عرضه خواهند شد. تاریخ عرضه “Falling Frontier” هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که در طول سال جاری ورژن بتا روی پلتفرم‌های Steam ، GOG و فروشگاه Epic Games عرضه شود

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

سبد خرید