This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

یکی از بهترین بازی‌های One Piece

بازی مهم One Piece

بهترین بازی  One Piece به زودی با محتوای جدید برای Nintendo Switch منتشر می‌شود. ناشر بازی محبوب One Piece تایید کرده است که این عنوان برای Switch منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار رسمی و محتوای انحصاری جدید را نیز فاش کرده است. Bandai Namco به تازگی تایید کرده است که One Piece Odyssey در تاریخ ۲۶ ژوئیه برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد. نسخه قابل حمل Switch که به زودی عرضه می‌شود، همراه نسخه کامل One Piece Odyssey خواهد بود که شامل DLCهای قبلاً منتشر شده و همچنین لباس‌های جدید است . One Piece Odyssey ابتدا در ژانویه ۲۰۲۳ برای PS4، PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شد. این بازی توسط ILCA توسعه یافته و توسط Bandai Namco ارایه شده است، یک بازی RPG است که در آن بازیکنان کنترل Monkey D. Luffy و دیگر دزدان دریایی Straw Hat را در مبارزات نوبتی به عهده دارند.

داستان  بازی

داستان بر روی کاوش در جزیره مرموز Waford، یک جزیره آسمانی سقوط کرده که قهرمانان پس از یک طوفان در آن گیر می‌افتند، تمرکز دارد. اکنون،  Bandai Namco تریلر رسمی برای انتشار One Piece Odyssey: Deluxe Edition برای Switch را رونمایی کرده است. این نسخه جدید در تاریخ ۲۶ ژوئیه در دسترس خواهد بود. و شامل DLC “Reunion of Memories” است که پس از اتمام داستان اصلی توسط بازیکنان قابل دسترسی است. این انتشار جدید همچنین شامل لباس‌های منحصر به فرد City of Water خواهد بود که در نسخه‌های قبلی بازی موجود نبودند. One Piece Odyssey حدود ۳۰ ساعت طول می‌کشد تا به پایان برسد، در حالی که DLC حدود ۱۰ ساعت زمان می‌برد، بنابراین بازیکنان جدید زمان بازی قابل توجهی خواهند داشت .

بهترین بازی های  One Piece برای Nintendo Switch

ترکیب هوشمندانه‌ای از یک داستان کاملاً جدید

One Piece Odyssey به عنوان یکی از بهترین بازی‌های One Piece شناخته می‌شود. نه تنها اکتشاف و مبارزات بازی در بسیاری از نقدها ستایش شده است، بلکه داستان بازی ترکیب هوشمندانه‌ای از یک داستان کاملاً جدید با برخی از به یاد ماندنی‌ترین لحظات مجموعه است .در این بازی، دزدان دریایی Straw Hat به زودی پس از رسیدن به جزیره Waford از قدرت‌های خود محروم می‌شوند. و برای بازیابی مهارت‌های خود باید بهترین لحظات خود را به یاد بیاورند. بنابراین، One Piece Odyssey تعادل خوبی بین نوستالژی و داستان‌ها و شخصیت‌های جدید برقرار می‌کند و یک انتخاب خوب برای هواداران قدیمی و جدید مجموعه است.

. Switch یک پلتفرم قدیمی‌تر و کم‌قدرت‌تر از کنسول‌های نسل فعلی

در حالی که بازیکنانی که نسخه Switch One Piece Odyssey را خریداری می‌کنند، نسخه نهایی بازی را از نظر محتوایی بازی خواهند کرد، مهم است که به یاد داشته باشیم که پورت‌های Switch اغلب با محدودیت‌های سخت‌افزاری همراه هستند. Switch یک پلتفرم قدیمی‌تر و کم‌قدرت‌تر از کنسول‌های نسل فعلی است، بنابراین بازیکنان باید انتظار عملکردی مشابه با انتشار بازی برای PS4 را داشته باشند. خوشبختانه، بازیکنان در سال‌های اخیر شاهد بسیاری از پورت‌های عالی Switch بوده‌اند، بنابراین احتمالاً بازی به خوبی بهینه‌سازی شده است.

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

بازنشر خبر
سبد خرید