This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

Rise of the Ronin ممکن است تاج Ghost of Tsushima را تصاحب کند

Rise of the Ronin انحصاری جدید سونی

بازی سامورایی Rise of the Ronin انحصاری شرکت سونی، می‌تواند برای طرفداران پلی‌استیشن که به دنبال یک دنباله پر از اکشن برای Ghost of Tsushima هستند، ایده‌آل باشد.
گوست آف سوشیما یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های انحصاری سونی در دوران PS4 است که با توجه به رقابت شدید، دستاورد بزرگی است. در حالی که ساکر پانچ و سونی درباره دنباله گوست آف سوشیما چیزی نگفته‌اند، تقاضای واضحی برای بازی‌های اکشن سامورایی وجود دارد و خیزش رونین امسال ممکن است به عنوان بازی پیشرو پلی‌استیشن در این دسته، از گوست پیشی بگیرد.

رونق قابل توجه بازی‌های ویدیویی با محوریت سامورایی

بازی‌های ویدیویی با محوریت سامورایی در سال‌های اخیر با عناوین معاصر و پر از اکشنی مانند Sekiro: Shadows Die Twice، Trek to Yomi و سری Nioh خود Team Ninja، رونق قابل توجهی داشته‌اند. با این حال، گوست آف سوشیما با ارائه تصاویر خیره کننده، سینماتیک‌های و صداپیشگی‌های صیقلی و گیم‌پلی روان و رضایت‌بخش، توانست چیزی خاص را ارائه دهد. این نقاط قوت، به علاوه بودجه AAA بازی و عناصر سبک RPG، باعث شده است که بسیاری آن را با پرفروش‌ترین سری اکشن تاریخی Assassin’s Creed مقایسه کنند و نه به شیوه‌ای که به یوبیسافت لطفی بکند. در واقع، وقتی صحبت از بازی‌های اکشن سامورایی داستان محور، قابل دسترسی و جریان اصلی می‌شود، به نظر می‌رسد گوست آف سوشیما تاج را بر سر می‌گذارد.

 

تفاوت‌های کلیدی Rise of the Ronin و Ghost of Tsushima

بازی سامورایی Rise of the Ronin و بازی Ghost of Tsushima در حالی که هر دو اکشن و ماجراجویی با الهام از تاریخ واقعی هستند، چیزهای زیادی وجود دارد که باعث می‌شود خیزش رونین از گوست آف سوشیما متمایز شود و این تفاوت‌ها می‌تواند به نفع بازی اول عمل کند. شاید آشکارترین تفاوت بین این دو بازی،  محیط آن‌هاست: رونین چند قرن پس از گوست آف سوشیما، در اواسط دهه 1800 اتفاق می‌افتد و این تأثیر زیادی بر روایت و گیم‌پلی دارد. مانند بازی سامورایی Sekiro: Shadows Die Twice، خیزش رونین یا همان بازی سامورایی Rise of the Ronin دارای سلاح‌های گرم و فناوری‌های دیگری است که در گوست آف سوشیما وجود نداشتند. بازیکن می‌تواند از این ابزارها استفاده کند، از تفنگ‌ها، قلاب‌‌های grappling و وسایلی که به سر خوردن روی سطح کمک می‌کنند، برای کسب برتری در گیم‌پلی استفاده کند. طراحی جهان خیزش رونین نیز به دلیل این تنظیم، کمی متنوع‌تر به نظر می‌رسد.

تکامل اصول گیم‌پلی هدف Rise of the Ronin

رویکرد Team Ninja به توسعه بازی نیز بدون شک خیزش رونین را از گوست آف سوشیما جدا خواهد کرد. به نظر می‌رسد رونین تکرارکننده اکشن شدید سوم شخص موجود در بازی‌های Nioh و Wo Long: Fallen Dynasty باشد. اگرچه هدف خیزش رونین تکامل اصول گیم‌پلی امضای استودیو است، اما به احتمال زیاد تمرکز آن بر مبارزات بی‌وقفه و با سرعت بالا تا حدی وجود خواهد داشت. این سبک گیم‌پلی با رویکرد زمین‌گیرتر و منظم‌تر گوست آف سوشیما به مبارزه و اکتشاف، تضاد قابل توجهی خواهد داشت.

نقاط قوت Ghost of Tsushima

بدون شک خیزش رونین پتانسیل زیادی دارد و بسیاری از owners پلی‌استیشن مشتاقانه منتظر انتشار آن در 22 مارس امسال هستند. با این حال، تضمینی نیست که یک جایگزین کامل برای گوست آف سوشیما باشد، چه رسد به نسخه برتر آن. در نهایت، گوست آف سوشیما نقاط قوتی را نشان می‌دهد که به احتمال زیاد خیزش رونین روی آن‌ها تمرکز نخواهد کرد.از یک طرف، رویکرد سینمایی به روایت داستان، که در بسیاری از عناوین اصلی سونی ذاتی است، در گوست آف سوشیما غالب است و بازی بر وفاداری گرافیکی، انیمیشن شخصیت‌ها و صداپیشگی تأکید می‌کند. ممکن است خیزش رونین متفاوت باشد، اما Team Ninja هرگز اولویت‌بندی برای این عناصر صیقل‌دهی روایت نداشته است. علاوه بر این، گوست آف سوشیما در طراحی محیط برتری دارد، چیزی که Team Ninja در دوران پس از Nioh با آن درگیر بوده است.شاید بهتر باشد خیزش رونین را جانشین، نسخه تقلیدی یا رقیب مستقیم گوست آف سوشیما در نظر نگیریم. در نهایت، هر یک از این فرنچایزها مخاطبان متفاوتی را هدف قرار می‌دهند و به احتمال زیاد، رونین تنها یک بازی متفاوت از گوست آف سوشیما خواهد بود، نه بازی که ذاتاً بهتر یا بدتر است.

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

بازنشر خبر
سبد خرید