This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

کشفیات درHogwarts Legacy تقریباً یک سال پس از انتشار

کاوش مناطق جدید یک سال پس از انتشار

کشف مناطق جدید در Hogwarts Legacy خبرساز شد. یک گیمر Hogwarts Legacy تقریباً یک سال پس از انتشار، به یک منطقه بلااستفاده در یکی از گروت‌های قابل کاوش بازی برخورد کرده است. منطقه‌ای در یکی از گروت‌هایی که برای یافتن گنجینه‌ها و سایر اقلام ارزشمند قابل کاوش است، پیدا شد. این نوع مکان‌ها در دنیای هاگوارتز لگسی فراوان هستند.هاگوارتز لگسی یکی از بازی‌های برتر با رتبه بالا در میان انبوه نسخه‌های بزرگ سال گذشته بود. این بازی بسیار موفق بود، زیرا طرفداران هری پاتر منتظر یک بازی ویدیویی بودند که در آن بتوانند هاگوارتز و دنیای جادوگری را در اوقات فراغت خود کاوش کنند و فانتزی‌های جادویی خود را زندگی کنند. تقریباً یک سال پس از انتشار، بازیکنان هنوز در حال کشف اسرار جدیدی هستند که در دنیای جادوگری پنهان شده است.

کشف مناطق جدید در Hogwarts Legacy

ادعا کاربر Reddit از کشف مناطق جدید در Hogwarts Legacy

کاربری در Reddit با نام AJPWthrowaway کشف خود را از چیزی که به نظر می رسید خرابه های یک خانه در یک گروت باشد به اشتراک گذاشت. این کاربر ادعا کرد که آنها هرگز آن را در هیچ نقطه دیگری از بازی ندیده اند، و برخی از Redditor هایی که پاسخ دادند، خودشان به چنین مکان هایی برخورد کرده بودند، اما از نحوه دسترسی به این منطقه متعجب شدند.در حالی که عکس‌ها نشان می‌دهند که این منطقه قابل کاوش است، به نظر می‌رسد ناقص است و هیچ گنجینه یا غارت نمی‌توان یافت. این موضوع باعث شده است که AJPWthrowaway معتقد باشد که قرار بود این منطقه نقشی در داستان داشته باشد. این بازیکن با استفاده از یک مد Nexus در رایانه شخصی به آن رسید، که مدهایی هستند که معمولاً توسط بازیکنان هاگوارتز لگسی در آن پلتفرم استفاده می شود.این فقط ممکن است مکانی باشد که برای ایجاد فضایی غنی‌تر طراحی شده است.

کشف در Hogwarts legacy

هدف Avalanche Software از توسعه این منطقه چه بود ؟

با این حال، با توجه به ظاهر چیزها، به نظر کاملاً ممکن است که توسعه‌دهنده هاگوارتز لگسی، Avalanche Software، این مکان را با هدف پیاده‌سازی آن به نوعی، شکل یا فرمی ایجاد کرده باشد، اما ممکن است در نهایت آن را در برخی از نقاط قطع کرده باشد. توسعه. این یک منطقه بسیار دقیق است که می توانست به عنوان یک نقطه ماموریتی یا مکانی با مجموعه های جالب و اسرار برای یافتن باشد.

قلعه جدید بازی هری پاتر

جامعه Hogwarts Legacy مملو از کاوشگران اختصاصی

این یک امر رایج برای بازی‌هاست که مناطق به ظاهر غیرقابل دسترسی داشته باشند که قرار نیست کاوش شوند. برخی از بازیکنان به طور تصادفی با آنها برخورد می کنند، و برخی دیگر ممکن است خستگی ناپذیر کار کنند تا بازی را به درستی دستکاری کنند تا بتوانند به آن برسند. همیشه جالب است ببینیم که بازیکنان هنگام فشار دادن مرزهای بازی چه چیزی می توانند پیدا کنند. برخی از عناصر بازی در نهایت روی زمین چیده می شوند، در حالی که برخی دیگر گاهی اوقات وارد محصول نهایی می شوند. همیشه فقط مساله زمان است تا مردم آنها را پیدا کنند، و جامعه هاگوارتز لگسی مملو از کاوشگران اختصاصی است که به انجام این کار ادامه خواهند داد.

نقشه مکان هاگوارتز لگسی

 

مطالب مرتبط با خبر کشف مناطق جدید در Hogwarts Legacy

آموزش و راهنمای بازی هاگوارتز لگسی

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

بازنشر خبر
سبد خرید