This is the tablet photo that showing yout how to rotate

در صورتی که از تبلت استفاده میکنید
لطفا صفحه خود را بچرخانید..

همچنین اگر کاربر دسکتاپ هستید
لطفا از حالت تمام صفحه استفاده کنید.

شایعه: سونی در حال راه اندازی یک استودیوی توسعه داخلی جدید

همکاری PlayStation با Deviation Games

سونی ممکن است با توسعه دهندگان سابق Deviation Games استودیوی جدیدی بسازد به گفته افشاگران صنعت، سونی در حال راه اندازی یک استودیوی توسعه داخلی جدید متشکل از افراد با استعدادی است که از Deviation Games خارج شده اند. براساس گزارش‌های منتشر شده، سونی ممکن است در حال ساخت یک استودیوی بازی داخلی جدید متشکل از کارمندان سابق Deviation Games مستقر در کالیفرنیا باشد. گفته می‌شود جیسون بلوندل، یکی از بنیان‌گذاران Deviation Games و از تهیه‌کنندگان و مدیران خلاق سابق Treyarch که به خاطر کارش روی سری بازی‌های Call of Duty شناخته می‌شود، در این پروژه مشارکت دارد.

درباره Deviation Games

Deviation Games در سال ۲۰۲۰ توسط بلوندل و همکارش دیو آنتونی پس از همکاری طولانی با شرکت انتشار دهنده Activision Blizzard تأسیس شد. این استودیو پیش از این اعلام کرده بود که کار روی یک IP جدید در همکاری با برند سونی آغاز کرده است، اما پس از خروج بلوندل از Deviation Games در سپتامبر سال گذشته، دیگر خبری از این همکاری منتشر نشده است.

پیش بینی برنامه های Sony Interactive Entertainment (SIE) تا سال ۲۰۲۶

به نظر می‌رسد بلوندل اکنون با دیگر اعضای سابق Deviation Games روی یک پروژه اعلام‌نشده برای شرکت مادر پلی‌استیشن، Sony Interactive Entertainment (SIE)، کار می‌کند. زوبی_تک، افشاگر صنعت بازی‌های ویدیویی، در توییتر پروفایل‌های لینکدین چندین استعداد سابق Deviation Games را به اشتراک گذاشته است که به اعتقاد او بخشی از پروژه بلوندل هستند، از جمله فرد تامپسون، مدیر طراحی سابق، آدام روزاس، مدیر انیمیشن سابق، پت دوایر، تهیه‌کننده اجرایی سابق، و کریستن سیچ، انیماتور اصلی سابق. هر چهار نفر چند ماه پیش تقریباً همزمان به بخش توسعه بازی‌های ویدیویی SIE، PlayStation Studios، پیوستند و تامپسون اعلام کرد که رهبری طراحی یک پروژه اعلام‌نشده را بر عهده داشته است. مشخص نیست که آیا این پروژه یکی از ۱۰ بازی سرویس زنده‌ای است که سونی قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ منتشر کند.

calendar-4049811-33641092

تاریخ انتشار بازی ها

6 فروردین

palia

Palia

16 فروردین

Freedom Planet 2

28 فروردین

Grounded

4 اردیبهشت

Tales of Kenzera: ZAU

7 اردیبهشت

Stellar Blade

11 اردیبهشت

Sea of Thieves

یک پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *

بازنشر خبر
سبد خرید